Eugenie Bouchard heeft een pak geld ingezameld voor het goede doel. En dat enkel en alleen door zichzelf in de etalage te zetten.
Bouchard nam deel aan de zogenaamde ‘ALL IN Challenge’, een initiatief van de Amerikaanse online sport retailer Fanatics om geld in te zamelen voor minderbedeelden. Geïnteresseerden konden bieden op een waanzinnige tenniservaring met de Canadese.
De persoon achter het hoogste bod, 77 900 euro, mag nu samen met een vriend of vriendin naar keuze op date met Bouchard. De gelukkigen mogen één toernooi uitkiezen waarbij ze in de spelersbox van de Canadese mogen plaatsnemen. Na de wedstrijd volgt er een etentje samen en krijgen een gesigneerde racket en schoenen. Bovendien worden zij en Genie twee weken lang hét gezicht van 15 Seconds Of Fame, een mobiele video-applicatie. En o ja: uiteraard worden vlucht en hotel allemaal geregeld en bekostigd door Bouchard (of Fanatics).
Dankbaar en trots
“Jullie zijn geweldig”, liet Bouchard in een eerste reactie optekenen. “Ik ben zo dankbaar en trots op jullie en kan niet wachten om de winnaar te ontmoeten.”