Sander Gillé (ATP D-30) en Joran Vliegen (ATP D-30) zijn er niet in geslaagd om de halve finale te bereiken op het ATP-toernooi van Hamburg (Duitsland, ATP 500). Ze verloren van de tweede reekshoofden.
Gillé en Vliegen stonden op het Duitse gravel tegenover tweede reekshoofden Kevin Krawietz (ATP D-21) en Tim Puetz (ATP D-21) in de kwartfinale. Het Belgische duo moest na iets meer dan een uur met 5-7 en 2-6 het hoofd buigen.
Gillé en Vliegen bereiden zich nu verder voor op de Olympische spelen, waar ze de Belgische kleuren zullen verdedigen.
J. Vliegen/S. Gillé vs K. Krawietz/T. Pütz pic.twitter.com/kmgOar2zQZ
— Sílvia (@Sylfrenaa) July 19, 2024


