Tennis Vlaanderen heeft een nieuwe main partner te pakken: een Belgisch biermerk. Dat kunnen er veel zijn, dus lees snel verder om te ontdekken over welk merk het gaat.
We houden je niet langer in spanning: het is Hoegaarden dat voor twee jaar main partner wordt van de tennissport in Vlaanderen. Niet alleen als sponsor van Tennis Vlaanderen, maar daarenboven verleent het wereldberoemde witbier vanaf nu zijn naam aan de Hoegaarden Tennis Interclub in het voorjaar en de Hoegaarden Tennis Team Cup van het najaar.
Na de match… een Hoegaarden!
“Na inspanning komt ontspanning en Hoegaarden is zo de gedroomde partner voor Tennis Vlaanderen”, klinkt het bij Alexander Soenen, sales directeur bij AB InBev. “Tennisspelers over heel Vlaanderen kunnen nu genieten van het verfrissende witbier bij uitstek na een intense match.”
Ook Gijs Kooken, CEO van Tennis Vlaanderen, is opgetogen over de samenwerking: “We zijn heel tevreden dat Hoegaarden zijn schouders zet onder een competitie die al jaren een vaste waarde heeft binnen het tennislandschap in Vlaanderen. Vele tennisspelers hebben ooit Interclub gespeeld, wij zijn dan ook verheugd om een sterk, verfrissend merk als Hoegaarden aan onze ‘queen of competitie’ te kunnen linken.”